Un ghid pas cu pas de bellydance

cursuri dans oriental

Cursuri Dans Oriental

Bellydance este mai mult decat o forma de miscare, el reprezinta de asemenea o conexiune cu o traditie antica. Turcoaicele, egiptencele sau indiencele obisnuiau sa danseze unele pentru altele pentru a incuraja fertilitatea si nasterea usoara, insa in zilele noastre poti gasi cursuri de bellydance la multe sali de sport.

O celebritate aflata in prim plan in cadrul curentului de bellydance modern este cantareata Shakira, ale carei unduiri si miscari line de shimmy sunt rezultatul unei practici dedicate. Aceste doua tipuri de miscari de baza reprezinta insasi fundatia bellydance-ului.

Miscarile de Shimmy in bellydance

1.  Stai in picioare cu toata talpa asezata pe sol, picioarele departate la latimea umerilor, genunchii usor indoiti, pelvisul curbat in interior, umerii trasi si barbia sus.
2. Transfera-ti greutatea catre dreapta indoind genunchiul stang. Soldul drept se va ridica iar soldul stang va cobori.
3. Transfera-ti greutatea catre stanga indoind genunchiul drept. Soldul stang se va ridica iar soldul drept va cobori.
4.  Repeta pasii 2 si 3 in timp ce te focalizezi sa iti mentii partea de sus a trunchiului ridicata. Tine-ti mainile la inaltimea pieptului cu coatele indoite, ceea ce iti va deschide partea de jos a spatelui. Este indicat ca toata miscarea sa se petreaca in zona soldurilor, in timp ce partea de sus a corpului ramane dreapta.
5.    Ghideaza-ti miscarea de shimmy in intregime din genunchi. Tot secretul in miscarea de baza numita shimmy cu soldurile este sa iti indoi pe rand genunchii. Efortul consta in mentinerea ritmului pe muzica si in pastrarea partea de sus a corpului nemiscata.

Unduirile in bellydance

1. Balanseaza-te inainte si inapoi cu piciorul drept in fata si piciorul stang in spate. Paseste cu dreptul pe primul ritm al muzicii si retrage-te cu stangul pe ritmul al treilea. Mentine-ti umerii inapoi si complet nemiscati in timp ce te balansezi.
2. Ridica-ti pieptul in timp ce pasesti in fata cu piciorul drept. Condu ridicarea pieptului cu muschii diafragmei, nu cu umerii. Ridicarea va fi minora la inceput, insa focalizeaza-te pe o tehnica executata corect si ea va deveni mai pronuntata pe masura ce practici.
3. Coboara-ti pieptul in timp ce te balansezi inapoi pe piciorul stang. Practica pasii pana cand te simti confortabil sa combini ridicarea si coborarea pieptului cu balansul inainte si inapoi.
4.  Adauga o rulare a abdomenului la unduire in timp ce pasesti pe piciorul stang. Retrage-ti partea de sus a abdomenului in timp ce pieptul coboara. Relaxeaza partea de sus a abdomenului si retrage-ti partea de jos.
5. Practica unirea miscarii partii de sus si a partii de jos a abdomenului prin rularea miscarii cu ajutorul muschilor abdominali centrali.

Poti sa inveti aceste miscari foarte bine participand la cursurile noastre de dans oriental. Te asteptam la bellydance!